Smutny adaptec

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 9 Mar 2001, 15:38:21 CET

On Fri, 9 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:
> Tylko, że on nie zachowuje się losowo. w RH i Mandrake (test w
> wczoraj) działa OK. W Windows też. W PLD nie.
> Podmienię zaraz kernel na RHtowy i zobacze.

"losowo" chodzilo mi o to, ze na jednym kernelu chodzil na drugim nie. Na
Win95 OSR2 chodzil bez problemow. Sprawdz terminowanie mimo wszystko.
Acha ... jeszcze jak nawet chodzil zle zaterminowany, to kernel zawsze
"czekal" przy dyskoruchliwych operacjach i skutecznie spowalnial system a
logi jak to logi ... milczaly jak zaklete ;))

Radek
Media-Com                                  43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl