2.4.2

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Pią, 9 Mar 2001, 13:48:52 CET

Wojciech "Sas" Cieciwa napisał:

> Mozna prosic caly log ???
> Bo u mnie idzie bez problemu...
U mnie niestety nie. Dodatkowo nie mam teraz możliwości stworzenia logu. Na
pewno zbudowane są kernele 2.4.2-3, lids, smp, smp+lids) plus moduły do nich
(to akurat pamiętam) - wszystko jest w linux-installed. Komunikat mam
dokładnie ten sam. Wywala się przy próbie nałożenia patcha quota-fix (na
kernel BOOT???? - to tylko bardzo ostrozne przypuszczenie).

Robert Kryczało