2.4.2

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 9 Mar 2001, 14:08:21 CET

[Friday, 09 March 2001], Robert Kryczało napisał(a):

> U mnie niestety nie. Dodatkowo nie mam teraz możliwości stworzenia logu. Na
> pewno zbudowane są kernele 2.4.2-3, lids, smp, smp+lids) plus moduły do nich
> (to akurat pamiętam) - wszystko jest w linux-installed. Komunikat mam
> dokładnie ten sam. Wywala się przy próbie nałożenia patcha quota-fix (na
> kernel BOOT???? - to tylko bardzo ostrozne przypuszczenie).
dokladnie to co powyzej zbudowaly sie wszystkie kernele (trwalo to 2
dni ;-))) po czym wywala sie na ostatnim przy patczowaniu.

caly log ma 2,7MB :)

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.