kdebase

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Śro, 14 Mar 2001, 13:09:38 CET

[środa, 14 marzec 2001], Rafal Cygnarowski napisał(a):
> do zrobienia

> przypuszczam, ze nie wszedzie... poza tym skalowanie ikonki traca z reguly
> na jakosci
Przeważnie te mniejsze ikonki są skalowane z większych więc raczej jakość
jest ta sama. Przypuszczam, że różne wymiary ikonek były potrzebne w poprzednich
wersjach KDE (jeszcze nie było skalowania) i tak zostało do 2.1.

> A moze lepiej zrobic:
> kdebase-low_resolution_icons-%{version}.rpm
> a te z wysoka bezposrednio do kdebase?
IMO nie ma sensu. Wątpię czy ktokolwiek bez pożądnego sprzętu ładowałby się
w KDE. Nie sądze, aby te ikonki były kiedykolwiek użyte, a jedynie nastąpi
rozmnożenie paczek.

> a ja bym prosil kogos, kto ma troche czasu i nie korzysta z kde,
> o sprawdzenie czy konqueror-a da sie odpalic z samym kdelibs i qt.
> Cos mi sie wydaje, ze ta aplikacja jest za bardzo zzyta z kdebase
> i z rozlaczenia kdebase <-> konqueror beda nici...
Właśnie sprawdziłem i konqueror działa bez kdebase. Ale w sumie i tak jestem
za scaleniem tego :).

Pozdrawiam.
--
   +-------------------+        Niezależnie od tego, jaką drogą jedziesz,