kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Śro, 14 Mar 2001, 14:10:15 CET

> Przeważnie te mniejsze ikonki są skalowane z większych więc raczej jakość
> jest ta sama. Przypuszczam, że różne wymiary ikonek były potrzebne w poprzednich
> wersjach KDE (jeszcze nie było skalowania) i tak zostało do 2.1.
mhm... w ta strone tak... ale czy wszedzie jest to skalowane?
Poza tym... z tego co zauwazylem, to jezeli istnieje iconka, np.
32x32 dla jakiejs aplikacji to nie jest powiedziane, ze taka jest tez
w 48x48 czy 16x16...

Jesli chce Ci sie to wszystko wybierac i testowac, czy bedzie to poprawnie
dzialalo, to czemu nie... milej zabawy ;>

> IMO nie ma sensu. Wątpię czy ktokolwiek bez pożądnego sprzętu ładowałby się
> w KDE. Nie sądze, aby te ikonki były kiedykolwiek użyte, a jedynie nastąpi
> rozmnożenie paczek.
hm... ja mam kde na serwerze i lacze sie do niego przez kdm. Pracuje na
tym kikla osob i ani ja, ani te osoby nie narzekaja. 2xCeleron
500/scsi/256mb ramu i siec 10-tka...

> Właśnie sprawdziłem i konqueror działa bez kdebase. Ale w sumie i tak jestem
> za scaleniem tego :).
chodzilo caly czas o to, zeby mozna bylo konquerora odpalic pod gnomem bez
instalacji calego kde, wiec scalenie tego byloby moim skromnym zdaniem
krokiem wstecz... Jesli o mnie chodzi, mozesz scalic (latwiej bedzie
apgrejdowac :>) ja na gnoma sie nie bede przezucal... kde jest
wystarczajaco dla mnie wygodne (czyt. wygodniejsze)

rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'