Czy jest dokument określający koncepcję instalatora?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 14 Mar 2001, 14:46:39 CET

Cześć,

Widzę że znowu rozgorzała dyskusja na temat instalatora.
Poczytałem README w drzewku installer, czytuję czasem pld-installer
ale nadal nie chwytam co jest co i jaka jest ogólna koncepcja
instalatora(ów)

wucha znam, nawet próbowalem używać, prowizorkę widziałem w akcji.

co to jest automateusz?
po co jakies sieciowe serwer/klient toolkity tekstowe?
co ze starym instalatorem w slang/newt, który pokazywał Paweł Gajda w Wawie?

co wogóle ma robić instalator i kiedy kończy sie jego zadanie, a kiedy
zaczyna sie konfiguracja?

Wydawało mi się że instalator to miał być tylko taki głupek
co przygotuje miejsce na dysku, zainstaluje base system bez pytania
o wybór pakietów, założy lilo/gruba - a potem reboot i
dopiero wybór dodatkowych pakietów i konfiguracja za pomocą
czegoś potężniejszego. Czy tak miało być?

Jeśli przegapiłem dokument odpowiadający na moje pytania
proszę o namiary.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)