Profile sprzętowe

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Wto, 13 Mar 2001, 00:33:13 CET

On Mon, 12 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> Ja mam tak, ale z braku czasu ....
>
> Dokladnie u mnie towyglada tak.

[...]

To ja kombinuje inaczej.
Zrobić jakiś katalog, np. /etc/hwprofiles i tam trzymać kopie
strategicznych plików dla konfiguracji sprzętowej.
Czyli modules.conf, isapnp.conf, sysconfig/... X11/XF86Config,
może jeszcze coś.

Do tego jakieś "stgnatury" sprzętu, np. md5 z /proc/pci + /proc/cpuinfo

Trza by podmieniać pliki konf. gdzieś na początku rc.sysinit, zaraz
po zamountowaniu proca.
Jak nie znajdzie odpowiedniej sygnatury, to albo się zapyta, albo
pójdzie w jakimś defaulcie (jeszcze nie wiem co lepsze).

Do tego jakiś narządek do zarządania tymi profilami.

Acha, widzę to jako jakąś wstawkę ro rc.sysinit, typu

if [ /etc/hwprofiles ]
then
  /etc/rc.d/rc.hwprof
fi

Czyli jak nie będzie zainstalowanych profili, to pójdzie normalnie.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.