Profile sprzętowe

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 13 Mar 2001, 09:24:24 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 12:33:13AM +0100, Konrad Stepien wrote:

> [...]
>
> Trza by podmieniać pliki konf. gdzieś na początku rc.sysinit, zaraz
> po zamountowaniu proca.
> Jak nie znajdzie odpowiedniej sygnatury, to albo się zapyta, albo
> pójdzie w jakimś defaulcie (jeszcze nie wiem co lepsze).
>
> Do tego jakiś narządek do zarządania tymi profilami.
>
> Acha, widzę to jako jakąś wstawkę ro rc.sysinit, typu
>
> if [ /etc/hwprofiles ]
> then
>   /etc/rc.d/rc.hwprof
> fi
>
> Czyli jak nie będzie zainstalowanych profili, to pójdzie normalnie.

Wlasciwie opisales to o czym ja mysle.
TYlko to md5. Moze byc, ale trzeba b dodac opcje QUERY.

Ja mam czesto tak, ze ktos ode mnie z kompa ktory jest rozbebeszony
pozycza jakoms karte i potem ja oddaje zanim przyjde. Jak nie wlozy do
tego samego slotu to kicha.

Wlasciwie mozna by napisac takie códo.

Windows ma takie cos. Stoi i czeka az sie odpowie.

mozna zrobic liste strategicznych plikow i robic ich kopie.

Ja bym proponował poza tym:

 if [ -e /etc/sysconfig/hwprofiles -a -d /etc/hwprofiles ]
 then
   /etc/rc.d/rc.hwprof
 fi

w katalogu /etc/hwprofiles podkatalogi z plikami np.

/etc/hwprofiles/dom.md5
/etc/hwprofiles/dom/etc/X11/XF86Config
/etc/hwprofiles/dom/dev/mouse
/etc/hwprofiles/dom/etc/modules.conf
/etc/hwprofiles/praca.md5
[..]

Moze niedlugo sie tym zajme.
Jakbys chcial zaczac to ....
Co myslice o narzedziach: bash + awk + dialog ?

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'