LDPS dla PLD.

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 13 Mar 2001, 09:44:11 CET

On Tue, Mar 13, 2001 at 09:26:15AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> Witam,
>
> Czy planujemy wypuscic cos takiego jak LDPS ??
> [Linux development Platfor Specyfication]
> Wydaje mi sie, ze dosc znacznie by to ulatwilo wszelkie prace nad
> aplikacjami :)

Widziałem coś takiego, dawno temu, na pld-list w ..
Czy o to samo Ci chodzi? Mi to wyglądało raczej na takś
smieszną specyfikacje, co trzeba zrobić, żeby komu innemu
binarki działały, ale po co, skoro są źródła ;> ?
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

main(){char*p="main(){char*p=%c%s%c;printf(p,34,p,34,10);}
%c";printf(p,34,p,34,10);}

fissionable explosion assassination ammunition bomb
class struggle cryptographic cryptographic nuclear PLO
fissionable NORAD Treasury radar plutonium SEAL Team 6
$400 million in gold bullion Khaddafi Nazi DES