LDPS dla PLD.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 13 Mar 2001, 09:50:11 CET

On Tue, 13 Mar 2001, Michal Moskal wrote:

[...]
> Widziałem coś takiego, dawno temu, na pld-list w ..
> Czy o to samo Ci chodzi? Mi to wyglądało raczej na takś
> smieszną specyfikacje, co trzeba zrobić, żeby komu innemu
> binarki działały, ale po co, skoro są źródła ;> ?

Nie zupelnie, jak dla mnie to jest informacja dla developerow,
jakich komponentow moga sie spodziewac w dystrybucji.

Wydaje mi sie, ze o ile na tym etapie prac nie jest to niezbedne to
na pozniejszym moze byc potrzebne.
Zwlasza jesli PLD "stanie na nogi" i ludzie zaczna tego uzywac....

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}