LDPS dla PLD.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 13 Mar 2001, 15:14:18 CET

On Tue, 13 Mar 2001, Michal Margula wrote:

> W pełni się zgadzam z Sergiuszem. PHP i Apache u nas mocno kuleje. Chyba

A moze ktos powiedziec o co chodzilo ???
[Tak przy okazji PHP, gdzie wywialo plik wykonywalny "php"?]

> nawet lepiej być w plecy o jedną wersję danego kawałka softu, ale za to mieć
> działająca (to zawsze mi się podobało w redhacie, śmieszne konstrukcje
> rpmów, bajzel, ale działało).

Hmmm, patrzac z boku jestem w stanie zrozumiec i Tomka i Was.
Problemem jest tylko wyposrodkowanie.
Nie jestesmy w stanie zamrozic PLD tak dlugo jak dlugo nie ma instalatora
a nie bedzie instalatora tak dlugo jak dlugo ktos nie zostanie
zmuszony/namowiony/przekonany do jego napisania.
A to sie nie stanie bo wiekszosc z nas zajmuje sie konkretnymi
pakietami/grupami pakietow.

Juz jakis czas temu proponowalem, zeby zrobic "code freez" dla PLD.
Patrzac na to co sie dzieje nie bylo zadnego odzewu.

Tak wiem, jesli pakiet jest na FTPie, to przeszedl przez buildery
i jest poprawny.
Ale ten sam pakiet moze nie dzialac poprawnie w otoczeniu
kilku(nastu) innych z ktorych kazdy oddzielnie takze jest OK.

Wiec moze przyjmiemy jakas date, np.1.03.2001 jako date tzw.
"code freez"?
Do tego czasu mozemy wstawiac jak najnowsze pakiety itp.
Ale od tego dnia pojawiaja sie TYLKO poprawki, a nie nowe wersje pakietow.
Wiem, wyjdzie na to, ze znowu wrocimy do STABLE i DEVEL.
Ale Wydaje mi sie, ze jest to jakies rozwiazanie.
Damy PLD 1.0 z tymi pakietami ktore beda na ftp w dniu 1.03.2001.
i te pakiety beda _NIERUSZALNE_.
na FTP pojawi sie katalog PLD-1.0/RPMS/ gdzie one wyladuja.
a to co jest przebudowywane wyladuje np. w katalogu "devel", albo jakims
innym. Wazne tylko, zeby katalogi sie WYRAZNIE roznily nazwa.

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat ?
[Tylko prosze potraktujmy to powaznie, a jako mozliwosc osobistych
wycieczek...]

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}