LDPS dla PLD.

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Wto, 13 Mar 2001, 15:33:50 CET

> Juz jakis czas temu proponowalem, zeby zrobic "code freez" dla PLD.
> Patrzac na to co sie dzieje nie bylo zadnego odzewu.

samo zamrozenie nie wystarczy.

> Wiec moze przyjmiemy jakas date, np.1.03.2001 jako date tzw.
> "code freez"?

od pocztaku marca przybylo juz kilka pakietow, oraz zmieniono
wersje kilkunastu. musimy wybrac jakas inna date.

dlaczego pisze, ze samo zamrozenie nie wystarczy?
aby zamrozic, musimy miec pewnosc, ze:

a) mamy odpowiednie wersje pakietow (warto poczkekac nawet kilka tygodni,
   by zamiast dajmy na to LDAP 1.3 miec 2.1.)
b) musimy wiedziec, jakie pakiety chcemy miec koniecznie w dystrybucji.
c) musimy miec pewnosc, ze wszystkie te pakiety ze soba moga wspoldzialac.

to plan minimum, oczywiscie nalezy go odpowiednio rozwianac i przelozyc na
praktyke.

> [Tylko prosze potraktujmy to powaznie, a jako mozliwosc osobistych
> wycieczek...]

jesli ktos mysli, ze moj spor jest atakiem na kogokolwiek, myli
sie - spory personalne mnie w ogole nie interesuja, porozumiewamy
sie na zasadach merytorycznych, jak mi sie wydaje.

to, ze przyciskam troche mocniej tomka, nic nie znaczy
poza tym, ze jesli sie tomka nie przycisnie, to bedzie
dalej dlubal w specach, a nam potrzeba obecnie innych
dzialan, o ktorych pisalem poprzednio.

--s+