LDPS dla PLD.

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Wto, 13 Mar 2001, 15:25:18 CET

On wto, mar 13, 2001 at 02:47:59 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Skoro nie jest to przypadkowe to w takim razie napewno jest to w takim
> razie zamierzone działanie (?).

tak, tomku, twoje ;-)
wyluzuj sie.

> Z tego, że coś gdzieś komuś nie działa w jakiś warunkach na pewno te kilka
> procent nie wynika (nie wiem skąd je wziąłeś). Błędy są dokładnie wszędzie
> (w każdej dystrybucji). Kwestia tylko w tym jak są usuwane i tylko w ten
> sposób możesz oceniać przydatność danego zespołu do tego żeby móc
> doprowadzić coś do pewnego moentu.

tomku, mam intuicyjnie pewnosc, ze to co jest, nie moze dzialac.
a czemu? bo nie bylo nigdy testowane, brak wszystkiemu zalozen formalnych.
bez nich mozemy sobie skonstruować co najwyżej hello.tgz.

> Sergiusz .. podejmij tą próbę.

tak jest, szefie, zaraz bedzie.

> Testy można robić róznie dobrze w trakcie. O powyższej niestabilności
> decyduje wyłącznie kernel i moze jeszcze glibc (a w zasadzie tylko
> kernel). To czy zmieni się w wym czasie jeszcze setka innych pakietów nie
> ma na to wpływu.

w trakcie czego? w trakcie upgrade glibca czy rpma czy php czy apache czy
zliba czy ...

> Nie wiem naprawdę o jakich badaniach piszesz.
> Może coś napiszesz o tych podstawach (?).

chetnie: chcialbym, abysmy mieli PROGRAM DZIAŁAŃ.
mam go sam napisać? nie umiem sam tego zrobić,
tak jak nie potrafię napisać instalatora.

jedyne co potrafię, to tak zgrać zespół, aby zaczął
pracować, a nie wirować w przestrzeni niebieskiej.

zatem zejdź, tomku, na ziemię i zacznijmy wspólnie
myśleć nad misją przedsięwzięcia, zamiast bawić
się rpm-em.

> Całosć prac i tak sprowadza sie do usuwania sczegół po szczególe. Bierzesz
> sobie za cel (np. ustalenie przyczyn niestabilnosci przy dużym obciążeniu)
> i wypalasz sobie do tego ile chcesz. Niczego innego bardziej namacalnego
> sie tu nie da zrobić (o czym sam doskonale powienieneś wiedzieć ..
> precież).

a ty w międzyczasie zmienisz połowę pakietów i zacznę od początku.

--s+