LDPS dla PLD.

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 13 Mar 2001, 15:49:18 CET

Dnia Tue, Mar 13, 2001 at 02:06:08PM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Dwa zdania.
> Warunek pierwszy do wypuszczenai oficjalnie 1.0 to skompletowanie
> instalatora porównywalnego choć jakoś z innymi instalatorami (proszę mi
> nie mówić, że prowizorka wystarcza).

prowizorka wystarcza (przepraszam, nie moglem sie powstrzymac).
Tzn. imvho do samego etapu instalacji pakietow prowizorka wystarcza, zreszta
mozna ja bezbolesnie podmienic na wucha. Natomiast automateusz powinien nam
rozwiazac problem instalatora z UI != /bin/sh. Tylko jak znam zycie, w miare
jedzenie apetyty urosna, i za jakis czas sie okaze ze nie mozna wypusic PLD,
bo nie ma klikanego instalatora z 10 fontannami. Naprawe brak bajeranckiego
instalatora nie jest raczej duza przeszkoad w procesie dopieszczania specow.
Jak ktos z developerow chce przetestowac, czy to sie zainstaluje od zera i
odrazu ruszy, moze tego spokojnie dokonac prowizorka -- ale nikt nie chce, i
to jest prawdziwy problem.

> Do tego czasu wszsytko inne powinno
> być ciągnięte maksymalnie do przodu.

Do przodu czyli gdzie ? Nowsze wersje programow, czy dopieszczanie (wzajemne
zgrywanie) instnieacych.

Wlasciwie twoja argumentacje odnosnie braku instalatora mozna odwrocic:
nie ma go, bo nie ma dystrybucji kotra ma instalowac. Wiec jak bedzie
dystrybucja, to zrobi sie instalator. Tylko ze to do niczego nie prowadzi.
Argumentacja, ze nie mozna stabilizowac PLD bo nie ma bajeranckeigo insta,
jest tak samo dobra, jak ta ze nie mozna dobajerzac insta, bo nie ma
dystryucji.
Prawdziwym problemem IMHO jest pytanie, czy jest prawdzwa wola do
stabilizowania, po stronie ludzi kotrzy by to mieli robic (bo ze ja chce
miesc stabilna dystrybucje z nowymi pakietami, a oni bajranckeigo insta jest
raczej oczywiste).

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl