LDPS dla PLD.

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Wto, 13 Mar 2001, 22:32:30 CET

Witka Paweł,

PK> prowizorka wystarcza (przepraszam, nie moglem sie powstrzymac). Tzn.
PK> imvho do samego etapu instalacji pakietow prowizorka wystarcza, zreszta
PK> mozna ja bezbolesnie podmienic na wucha. Natomiast automateusz powinien
PK> nam rozwiazac problem instalatora z UI != /bin/sh.

OK Paweł ja już ci powiedziałem co sądzę o wuch. Na słabej maszynie to po
prostu paranoja, chodzi niesamowicie wolno (sprawdzałem wuch 0.17.4 na p100
z 16 mb ram) nawet taki fajny graficzny instalatorek od mandrake sprawuje
sie tu lepiej.

Chodzi o to ze ja nie wiem po co wy chcecie pisac instalator od nowa skoro
jest ich kilka. To kwestia wybrania i dostosowania go do naszej
dystrybucji. Czy ktoś to sprawdzał ??? Ja niestety jestem noga z
programowania i mogę jedynie wspomagać pisanie doców w docbook ale tu też
jakiekolwiek zapytania co jest źle a co dodać nie uzyskują odpowiedzi. Więc
i chęci moje do pisania są nijakie.

Chodzi tu głównie o to że zespół nie jest zgrany i tu sie zgadzam z
serkiem. Wszystko każdy ma robic sam, jak napisałeś manual do instalacji to
na WWW wrzuć sam ... itd. A chodzi o to żeby ktoś się zadeklarował że
zajmie się WWW i sam zerka czasem do doców i sprawdza czy jest coś nowego i
czy to się nadaje do umieszczenia na stronach. Unikniemy wtedy zapytań typu
"a jak to zainstalować PLD ???"

Prozwizorka jest OK, ale też można by ją połączyc z jakimiś skryptami aby
np po instalacji nie trzeba było robić jeszcze 10 rzeczy (typu generowanie
initrd, lilo.conf. fstab itd.) - tylko aby skrypt zapytał się o to i tamto
i sam to ładnie dopisał (przynajmniej spróbował) dopisać do zainstalowanego
systemu.

Instalatora nie będzie, bo właściwie PLD jest traktowane niemalże jak
poligon doświadczalny, każdy robi sobie co mu tam się chce (raczej co
potrzebuje) i jeśli komuś coś nie działa to odpowiedź jest zawsze taka
sama: Radź sobie sam ... czytaj manuale itd.

Ja ze swojej strony spróbuję dodać dodatkowy obraz dyskietki 2.88 z
zainstalowanym automateuszem, ale to niestety nie będzie działało na
słabych maszynkach i tylko z botowalnego ISO.

Best regards,
 Marcin Chojnowski