LDPS dla PLD.

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 14 Mar 2001, 01:32:05 CET

[wtorek, 13 marzec 2001], Marcin Chojnowski napisał(a):

> Witka Paweł,

> OK Paweł ja już ci powiedziałem co sądzę o wuch. Na słabej maszynie to po
> prostu paranoja, chodzi niesamowicie wolno (sprawdzałem wuch 0.17.4 na p100
> z 16 mb ram) nawet taki fajny graficzny instalatorek od mandrake sprawuje
> sie tu lepiej.
>
> Chodzi o to ze ja nie wiem po co wy chcecie pisac instalator od nowa skoro
> jest ich kilka. To kwestia wybrania i dostosowania go do naszej
> dystrybucji. Czy ktoś to sprawdzał ??? Ja niestety jestem noga z
> programowania i mogę jedynie wspomagać pisanie doców w docbook ale tu też
> [...]

Np. instalator z RH 4.x - bez żadnych druidów i innych magików,
prosty jak budowa cepa. Dla chętnych mogę wygrzebać płytkę z tym.
Okroić ze wsparcia do rpm-a, dokleić prowizorke, kilka skryptów
do initrd/lilo/grub i wystarczy.

Janek