Profile sprzętowe

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 14 Mar 2001, 09:43:30 CET

On Wed, Mar 14, 2001 at 09:24:50AM +0100, Blues wrote:
> On Wed, 14 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:
>
> A jednak do pewnego stopnia dobrze kombinuje :)
> kudzu jest demonem, który wykrywa zmiany w sprzęcie. Coś jak windziane
> wykrywanie sprzętu. I jako taki może być elementem takiego systemu.

Tylko jest maly problem z kudzu.
On za kazdym razem puszcza konfiguracje sprzetu.
A ja tego nie chce. Wole tak jak w windzie.

cp /etc/hwprofile/etc/X11/XF86Config /etc/X11/XF86Config
i tak dla kazdego pliku z listy.
Kudzu za kazdym razem rozwala mi konfiguracje Xow
bo w domu mam kiepski monitor i wyzylowany za pomoca xvidtune.
A on mi to rozwala.

Kudzu ok, tylko niech dziala bez autostartu.

Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania -> Dodawanie ...

HEHE

Windows mial od dawna profile sprzeowe. A tego mi strasznie brakuje w
Linuxie.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'