Profile sprzętowe

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 14 Mar 2001, 12:00:58 CET

On Wed, 14 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:
> Windows mial od dawna profile sprzeowe. A tego mi strasznie brakuje w
> Linuxie.
ja np. na swoim laptopie już dawno zrobiłem takie coś (dokładnie takie
jak napisałeś :>)
ale wrzucanie tego do dystrybucji bezpośrednio do skryptów to kiepski,
IMHO, pomysł - takie coś nadaje się jedynie do zastosowań typowo
domowych, tzn. jak ktoś ma peceta pod biurkiem, a czasem dysk z niego
przekłada do kompa na uczelni, albo whatever. Najwyżej w formie
pakietu, tzn.  /etc/rc.d/init.d/hwprofile, i komplet do tego - do
zainstalowania na życzenie.

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...