2.4.2 - spróbowałem :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 14 Mar 2001, 19:54:26 CET

Hejka :)

Działa całkiem nieźle. Poprawki np. video4linux są niesamowite :). Mam
niestety troszkę problemów. Mam nadzieję, że pomożecie mi je rozwiać i jakoś
dopasujecie to do PLD, żeby można było przejść gładko na 2.4.x :).

No więc:
* znikęły mi polskie fonty na konsolach
* /etc/securetty nie ma wpisów vc/[numer], nie powinniśmy tego uzupełnić?
* nie działa mi video4linux i alsa, wiem, że trzeba zrobić urządzenia
  odpowiednie, ale czy nie ma ładniejszej drogi? czy alsa i v4l nie
  korzystają z udogodnien devfs?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer