2.4.2 - spróbowałem :)

Śro, 14 Mar 2001, 20:18:09 CET

On/Dnia Wed, Mar 14, 2001 at 07:54:26PM +0100, Michal Margula wrote/napisał(a)
> * znikęły mi polskie fonty na konsolach
stare console-tools? Nowe mają takie coś w /etc/profile.d/console.sh:
(/dev/tty[0-9]|/dev/tty[0-9][0-9]|/dev/vc/*)
                                  ^^^^^^^^^^
> * /etc/securetty nie ma wpisów vc/[numer], nie powinniśmy tego uzupełnić?
w CVSowym module setup jest to poprawione. Trzeba tylko ztarować itp.

> * nie działa mi video4linux i alsa, wiem, że trzeba zrobić urządzenia
>   odpowiednie, ale czy nie ma ładniejszej drogi? czy alsa i v4l nie
>   korzystają z udogodnien devfs?
alsa korzysta tyle, że aby devfs stworzył odpowiednie pliki deviceów
to moduły się muszą załadować, a te się nie ładują bo nie ma deviceów
i wiadomo, że moduły mają być załadowane. Można próbować z kombinacjami:
LOOKUP          snd             MODLOAD ACTION snd
REGISTER        sound/.*        PERMISSIONS root.audio 660
REGISTER        snd/.*          PERMISSIONS root.audio 660
LOOKUP          dsp             MODLOAD
REGISTER        dsp             PERMISSIONS root.audio 660

alias /dev/dsp          sound-service-0-3
alias /dev/sound        snd-card-0

itp

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]