Profile sprzętowe

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 14 Mar 2001, 21:19:13 CET

On Wed, 14 Mar 2001, Tomasz Witek wrote:

> ja tez tak mam tylko prowizorycznie.
> ja to widze tak (juz raz pisalem):
>
> w rc.sysinit zaraz po zamontowaniu /proc i / (rw)
>
> if [ -e /etc/sysconfig/hwprofile -a -e /etc/rc.d/rc.hwprofile -a -d /etc/hwprofile ];
> then
>   /etc/rc.d/rc.hwprofile
> fi
>
> przy czym to wsztstko istnieje po zainstalowaniu
> hwprofile-0.0.1-1.noarch.rpm

Dokładnie tak. Tylko na razie mam zgryz.
Skrypty już popisałem (nie są piękne ale działają), tylko ten rc.sysinit.

Skubany przemountowuje / w rw dość puźno. W każdym razie już po wywołaniu
do sysconfig/network system clock hdparm i co gorsza isapnp.

W takim układzie cały pomysł z podmienianiem plików jest OKDR.

Czy ktoś od rc.scripst mógłby na to zerknąć i ew. przerobić ?

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.