Profile sprzętowe

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 14 Mar 2001, 15:18:39 CET

On Wed, Mar 14, 2001 at 12:00:58PM +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> ja np. na swoim laptopie już dawno zrobiłem takie coś (dokładnie takie
> jak napisałeś :>)
> ale wrzucanie tego do dystrybucji bezpośrednio do skryptów to kiepski,
> IMHO, pomysł - takie coś nadaje się jedynie do zastosowań typowo
> domowych, tzn. jak ktoś ma peceta pod biurkiem, a czasem dysk z niego
> przekłada do kompa na uczelni, albo whatever. Najwyżej w formie
> pakietu, tzn.  /etc/rc.d/init.d/hwprofile, i komplet do tego - do
> zainstalowania na życzenie.

ja tez tak mam tylko prowizorycznie.
ja to widze tak (juz raz pisalem):

w rc.sysinit zaraz po zamontowaniu /proc i / (rw)

if [ -e /etc/sysconfig/hwprofile -a -e /etc/rc.d/rc.hwprofile -a -d /etc/hwprofile ];
then
  /etc/rc.d/rc.hwprofile
fi

przy czym to wsztstko istnieje po zainstalowaniu
hwprofile-0.0.1-1.noarch.rpm

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'