kdebase - podsumowanie

Michal Zawalich michuz w pld.org.pl
Czw, 15 Mar 2001, 12:26:47 CET

[czwartek, 15 marzec 2001], Michal Zawalich napisał(a):
[...]
> 4) Pliki .directory wymagają ściśle określonych rozmiarów ikon (16x16, 32x32, itd)
> Jeśli ikony mają inny rozmiar to nie są pokazywane. Z tego powodu pakiet applnk
> kuleje. Rozwiązaniem mogło by być dwa zestawy plików .directory. Jeden dla Gnome,
> drugi dla KDE. W ten sposób były by dwie paczki: applnk-KDE applnk-GNOME.
> W ten sposób rozkład katalogów by się nie zmienił, a jedynie ich opisy.
> Póki co nie mam lepszego pomysłu na rozwiązanie tego problemu.
Już znalazlem :). Mianowicie do pakietu applnk wrzucić ikonki z KDE i będzie po
problemie. Applnk dostarczalby cos takiego:
%{applnkdir}
%{pixmapsdir}/*.png
Co prawda pod gnomem były by ikonki KDE, ale to chyba najlepsze wyjście.

--
   +-------------------+    Nie powinniśmy zatem zapominać, że jesteśmy tylko
  @|  Michał Zawalich  |@   nie wiele lepsi od małp, a nie trochę gorsi od