Spotkanie PLD ???

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 16 Mar 2001, 11:04:14 CET

Czesc !!

Ja w sprawie spotkania. Ja wiem, ze ja jestem beszczelny ale to wina zlego wychowania
proponuje zeby spotkanie zorganizowal Sebastian bo:

a) Ma on w tym juz pewne doswiadczenie.
b) Jest w warszawie.
c) Poprzednie organizowane przez niego bylo bardzo fajne.

Teraz tak spotkanie pewni moglo by byc dwu dniowe jak poprzednio.
I ja proponuje zaczac sie zastanawiac nad programem, Moje propozycje
to, w kolejnosci w jakiej wpadly mi do glowy.
a) automatolek (malekith)
b) y-window czy jak kolwiek to to sie nazywa (malekith)
c) jajo w wersji 2.4.2 czemu jest najlepsze i co trza zrobic zeby go
   z  sukcesem w PLD urzywac (baggins).
d) Konklawe w kwestji wypuszczenia PLD-1.0. Zaczynamy o 18 wieczorem
   ja mam klucz do zamknietych drzwi i nie oddam puki nie dojdziemy
   do porozumienia. (wszyscy, ale ja mam klucz). Mozemy to polaczyc
   z dyskusja na temat world domination. :)))
e) Koncert zyczen. Mozna by to polaczyc z spotkaniem z publika ale pewni nie
   ma to sensu. KOncert zyczen wyobrazam sobie tak ze mozna sobie pomarudzic
   ze fajno by bylo zeby w PLD cos tam sie dzialo itp itd.
f) Ja moge opwiedziec cos o AXP. Ale tu nie ma zabardzo nic ciekawego do
   opowiadania. Zawsze moge jednak opowiedziec pare kawałow.
g) wuch i plany rozwoju (pawelk)
h) Mega costam projekt opiniowania (pawelk/malekith)

Chetni do wygloszenia wykladu proszeni o kontakt.

Teraz kwestja czasu. Mi osobisci bylo by baardzo na reke jak by to bylo w
pierwszy weekend po swietach czyli 22-23 kwietnia bo zostal bym sobie w
tedy na tydzien w domku i byl na spotkaniu. Ale jak ustalicie cos innego
to postaram sie i tak przyjechac tylko bedzie trudniej.

Pozdrawiam
Lukasz D.

PS w razie trudnosci prawie na pewno jestem w stanie nawet stad zalatwic
sale w IF PAN na al. Lotnikow. Tylko musialbym wiedziec wczesniej zeby
poprosic.

--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik