Spotkanie PLD ???

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 16 Mar 2001, 11:11:31 CET

On Fri, Mar 16, 2001 at 11:04:14AM +0100, Lukas Dobrek wrote:

> Czesc !!
>
> Ja w sprawie spotkania. Ja wiem, ze ja jestem beszczelny ale to wina zlego wychowania
> proponuje zeby spotkanie zorganizowal Sebastian bo:
>
> a) Ma on w tym juz pewne doswiadczenie.
> b) Jest w warszawie.
> c) Poprzednie organizowane przez niego bylo bardzo fajne.
>
> Teraz tak spotkanie pewni moglo by byc dwu dniowe jak poprzednio.
> I ja proponuje zaczac sie zastanawiac nad programem, Moje propozycje
> to, w kolejnosci w jakiej wpadly mi do glowy.
> a) automatolek (malekith)
> b) y-window czy jak kolwiek to to sie nazywa (malekith)
:>>>

> [...]
>    do porozumienia. (wszyscy, ale ja mam klucz). Mozemy to polaczyc
>    z dyskusja na temat world domination. :)))
> e) Koncert zyczen. Mozna by to polaczyc z spotkaniem z publika ale pewni nie
>    ma to sensu. KOncert zyczen wyobrazam sobie tak ze mozna sobie pomarudzic
>    ze fajno by bylo zeby w PLD cos tam sie dzialo itp itd.
> f) Ja moge opwiedziec cos o AXP. Ale tu nie ma zabardzo nic ciekawego do
>    opowiadania. Zawsze moge jednak opowiedziec pare kawałow.
> g) wuch i plany rozwoju (pawelk)
> h) Mega costam projekt opiniowania (pawelk/malekith)

Pawel, ja mam już dwa :>

> Chetni do wygloszenia wykladu proszeni o kontakt.

Ale nie bardzo jest o czym mówić :>

Najbardziej podoba mi się punkt d).

> Teraz kwestja czasu. Mi osobisci bylo by baardzo na reke jak by to bylo w
> pierwszy weekend po swietach czyli 22-23 kwietnia bo zostal bym sobie w
> tedy na tydzien w domku i byl na spotkaniu. Ale jak ustalicie cos innego
> to postaram sie i tak przyjechac tylko bedzie trudniej.

Mie tam wsio rebja, byle na sesje nie wjechało.

Aha, ***popieram rekami i nogami***.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

I'm telling you that the kernel is stable not because
it's a kernel, but because I refuse to listen to arguments
like this.
	-- Linus Torvalds

cryptographic nuclear cracking smuggle Albanian Nazi SDI
jihad KGB Clinton Albanian supercomputer Peking
cryptographic radar Clinton ammunition Ft. Meade Marxist
Uzi