Spotkanie PLD ???

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 16 Mar 2001, 11:25:47 CET

> Mie tam wsio rebja, byle na sesje nie wjechało.
Mnie np. najbardzie pasowalyby wakacje (caly lipiej jestem free),
ale jak bedzie pod koniec kwietnia to postaram sie tez zjawic...

pozdrovka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'