[jdb252@nyu.edu: Story for Linux Journal]

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 16 Mar 2001, 11:56:47 CET

On Fri, Mar 16, 2001 at 11:33:17AM +0100, Michal Moskal wrote:

> Panie i panowie, co z tym robimy, głupio stracić taką szanse
> na World Domination :>

Na kazdym zebraniu jest tak ze ktos musi zaczac:))). Ja zaczne.
To jest tak w zasadzie takiego wywiadu moze udzielic prawie kazdy
Tylko jedna rady na poczatku prosze powiedziec tamu panu.
Nothing without the autorisation. Artykoł ma wrocic do zaakceptowania.
Jesli nikt sie na ochotnika nie zglosi w ostatecznosci mozemy tego goscia
na #pld zaprosic.
Jak sie nikt nie zglosi to ja sie zglaszam ale to jest o tyle dobry pomysl
ze ja nonstop mowie po angielsku ale nie watpliwie moze mi zabraknac
przygotowania merytorycznego. Wiec niech sie lepiej ktos zglosi.
Bo moim zdaniem okazja jest fajowska.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek