Skandal przeglądarkowy

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pią, 16 Mar 2001, 16:47:22 CET

On Fri, 16 Mar 2001, Andrzej Dereszowski wrote:

[...]
> Ja np. użwyam opery.
> Wiem, że jest komercyjna - z bannerami itp., ale tak tylko
> dla porządku chciałem dodać że jednak _jest_ bardzo szybka
> i stabilna (wersja 5) przeglądara pod linuxa.

Własnie wczoraj zaciągnąłem i się bawiłem.
Złożyła mi się tak na trzeciej stronie która testowałem.
Może coś z qt, bo jest dla 2.2.2 a ja mam 2.2.4.

W każdym razie z tą stabilnością to też nie jest tak super.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.