Skandal przeglądarkowy

Andrzej Dereszowski deresz w polsl.gliwice.pl
Pią, 16 Mar 2001, 16:57:09 CET

On Fri, Mar 16, 2001 at 04:47:22PM +0100, Konrad Stepien wrote:
> On Fri, 16 Mar 2001, Andrzej Dereszowski wrote:
>
> Własnie wczoraj zaciągnąłem i się bawiłem.
> Złożyła mi się tak na trzeciej stronie która testowałem.
> Może coś z qt, bo jest dla 2.2.2 a ja mam 2.2.4.
>
> W każdym razie z tą stabilnością to też nie jest tak super.
Fakt, że być może praca z mozillą spowodowała, że
sens przymiotnika stabilny w połączeniu z przeglądarką trochę
mi się wypaczył, ale opera od początku (kilka dni) nie
wyłożyła mi się ani razu , więc biorąc powyższe pod uwagę
można by to nazwać mega-stabilnością ;))

der
--
|Are you der?|