automat do generowania iso

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 17 Mar 2001, 14:59:51 CET

On Sat, Mar 17, 2001 at 02:46:08PM +0100, Michal Margula wrote:

> A nie lepiej ISO mountować po loop i udostępniać jego zawartość?

Hmmm... ale wtedy jak sie upgrejduje 5 pakietow z ftp
to by trzeba zrobic iso od nowa. A tak tylko wtedy jak sie
je wypala.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

How do I type `for i in *.dvi do xdvi $i done` in a GUI?
	-- Discussion in comp.os.linux.misc on the intuitiveness
          of interfaces

[Hello to all my fans in domestic surveillance] Clinton
Soviet  PLO Cocaine KGB PLO South Africa World Trade Center
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Nazi
explosion DES cryptographic World Trade Center South Africa
CIA Saddam Hussein World Trade Center AK-47