automat do generowania iso

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 18 Mar 2001, 08:23:39 CET

On Sat, 17 Mar 2001, Michal Margula wrote:

> A nie lepiej ISO mountować po loop i udostępniać jego zawartość?

A nie... po jakos nie widzialem softu ktoryby eliminowal koniecznosc
sciaganie _calego_ iso po podminaie wewnatrz jego _jednego_ pliku.

Szkoda sieci, szczegolnie przy PLD, ktore tak szybko sie rozwija.

A mnie chodzilo wlasnie o cos takiego z tym FIFO, jak zauwazyl jeden z
przedposterow.

I wlasnie sie zastanawiam, jak mocny musi byc serwer, by to udzwignal....

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-