Kernel 2.4, ide w modulach i HPT370

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 19 Mar 2001, 09:16:17 CET

Jesli juz o problemach mowa.

Mam w domu plyte DTK PRM-0082I kernel przygotowany ze speca.
Po instalacji tworzy sie initrd - wyglada, ze poprawnie.
Tyle, ze start z niego konczy sie kernel panic
i brakiem mozliwosci podmountowania rootfs'a.

Uzywam lilo, i wszelkie "magiczne" dzialania typu wstawianie
jako "root=305" czy inne nie daja efektu :((

Powiem, ze po calym weekendzie walki sie poddalem.

Tym bardziej, ze mam jeszcze jeden problem.
W /etc/modules.conf jest wpis:
alias sound emu10k1
a pomimo to ten modol musze ladowac recznie.
I tez nie wiem dlaczego, bo reczne ladowanie idzie bez problemu
A modol jest kompilowany ze zrodel kernela..

Jakies sugestie ??

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Aha, moze jeszcze jedno, teoretycznie na plycie glownej jest
karta dzwiekowa, jakies ESS1869 ale nic jej nie widzi poprawnie.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}