Kernel 2.4, ide w modulach i HPT370

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 19 Mar 2001, 16:42:24 CET

On Mon, Mar 19, 2001 at 09:16:17AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:

> Jesli juz o problemach mowa.
>
> Mam w domu plyte DTK PRM-0082I kernel przygotowany ze speca.
> Po instalacji tworzy sie initrd - wyglada, ze poprawnie.
> Tyle, ze start z niego konczy sie kernel panic
> i brakiem mozliwosci podmountowania rootfs'a.
>
> Uzywam lilo, i wszelkie "magiczne" dzialania typu wstawianie
> jako "root=305" czy inne nie daja efektu :((
>
> Powiem, ze po calym weekendzie walki sie poddalem.

Możliwe, że to znowu ja jestem winny. Tzn. baggins już poprawił
parsowanie opcji w bsp i chyba mu działa :>
Możliwe, że za bardzo sobie wziąłem prostotę bsp do serca,
nie parsował opcji w formie a="b c" -> tzn tarktowal
to jako 'a="',  'c"'. Możliwe, że teraz zacznie działać :>
Nowy bsp już poleciał na buildery.

> Tym bardziej, ze mam jeszcze jeden problem.
> W /etc/modules.conf jest wpis:
> alias sound emu10k1
> a pomimo to ten modol musze ladowac recznie.
> I tez nie wiem dlaczego, bo reczne ladowanie idzie bez problemu
> A modol jest kompilowany ze zrodel kernela..
>
> Jakies sugestie ??

Jak devfs to chyba alias /dev/sound emu10k1, a jak nie
to chyba alias sound-slot-0 emu10k1. Aha, sb 1024
nie działa najlepiej (tzn, gorzej od sb128, przynajmniej
imho, mp3 mogą rwać na athalonie :)
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

main(){char*p="main(){char*p=%c%s%c;printf(p,34,p,34,10);}
%c";printf(p,34,p,34,10);}

Ortega Qaddafi nuclear
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Nazi
domestic disruption Mossad quiche munitions
[Hello to all my fans in domestic surveillance] cracking
SDI Cocaine explosion genetic Qaddafi World Trade Center
Mossad Clinton Saddam Hussein