Przetłumaczona instrukcja instalacji

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 19 Mar 2001, 11:40:24 CET

Cześć,
Na wypadek jak ktoś nie czyta pld-devel-pl:

Przetłumaczyłem na angielski instrukcję instalacji jaką napisał
Marcin Chojnowski. Źródła są w cvs w module 'doc' (install/{en,pl}/install.docb)

Podgląd htmlowy tłumaczenia jest na
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/install/en

a oryginału na
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/install/pl

Marcin zweryfikuj proszę czy to się zgadza z twoim oryginałem.

Jeśli ktoś z osób z dostępem rw do cvs miałby jakieś uwagi czy poprawki
proszę się nie krępować tylko poprawiać:

cvs co doc
cd doc/install/en
$EDITOR install.docb
cvs ci install.docb

(widzę że już jedna osoba wprowadziła poprawki co mnie niezmiernie cieszy :) )

Jeśli ktoś nie ma rw do cvs to proszę o komentarze mailem do mnie.

Podrawiam,
Rafal

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)