gtktml

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 19 Mar 2001, 13:40:38 CET

On Mon, 19 Mar 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Właśnie sam zauważyłem, że tzreba to wykonać. Dzisiaj też bezie jeszcze
> przeskok na nowe gnome-print (troche aplikacji wymagać bezie rekompilacji
> bo jest nowsze SONAME).

ale prosba... NAJPERW przekompilowac a potem wrzucic.
Nie wspominam o test, oczywiscie, bo tam moga sie roozne rzeczy znalezc.

Ale chyba najlepiej by bylo, zeby przekompilowane bylyby skladowane
oddzielnie do zrobienia wszystkich/większosci i potem masowe
przerzucenie...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski