gtktml

Pon, 19 Mar 2001, 12:22:29 CET

On Mon, 19 Mar 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Właśnie sam zauważyłem, że tzreba to wykonać. Dzisiaj też bezie jeszcze
> przeskok na nowe gnome-print (troche aplikacji wymagać bezie rekompilacji
> bo jest nowsze SONAME).

Przy okazji. Prośba do Pawała o przyjrzenie się gentocf bo przy -D nie
wyrzuca, że są niespełnione zależnośic na bibliotekach (nie mam pojecia
jak do tego dochodzi). Pierwszy traz zauważyłme to przy ethereal. teraz
jakoś nie wygenerowało braku na styku gal <-> gtktml. Przypuszczalnie w
zestawie pakietów jaki mamy takich niedoróbek zapewne jest wiecej.