gtktml

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 19 Mar 2001, 21:40:54 CET

Dnia Mon, Mar 19, 2001 at 12:22:29PM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Przy okazji. Prośba do Pawała o przyjrzenie się gentocf bo przy -D nie
> wyrzuca, że są niespełnione zależnośic na bibliotekach (nie mam pojecia
> jak do tego dochodzi). Pierwszy traz zauważyłme to przy ethereal. teraz
> jakoś nie wygenerowało braku na styku gal <-> gtktml. Przypuszczalnie w
> zestawie pakietów jaki mamy takich niedoróbek zapewne jest wiecej.

Hmmm... Do dziwne. To wygląda na buga w rpmlib'ie (którego masz tam
rpm'a ?). Dało by sie wizolować maksymalnie mały zbiór pakietów na którym
wychodzą takie kłai ? Może poprosto nie ma tam wpisanych Requires ?

PS. na przyszłość było by fajnie aby listy na pld-dev-* w których jest
    sugestia żebym coś zrobił, miały również Cc do mnie (raczej przeglądam
    tą liste niż uważnie czytam, i czasem mógłbym przeoczyć taki list).

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl