install

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Wto, 20 Mar 2001, 13:53:18 CET

----- Original Message -----
From: "Slawomir Hess" <cobe w polsl.gliwice.pl>
To: "gawarim pa polski" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, March 20, 2001 12:30 PM
Subject: Re: install

> mylisz sie kolego. po pierwsze dlatego, ze geninitrd sie wywala przy
> probie interpretacji niektorych przypisan z /etc/rc.d/init.d/rc.functions
> ... tak wiec "tworzy sie" jest lekkim nadpowiedzeniem. sama dystrybucja
> pld nie daje mozliwosci "stworzenia" sobie initrd z ext2. :(
> ot tyle.

Nie do konca tak jest geninitrd sie sypie w czasie instalacji faktycznie ale
po wykonaniu go w chroot'cie od nowa generuje initrd prawidlowo.
Prawdopodobna przyczyna jest to ze w czasie instalacji kernela nie posiadasz
wszystkich pakietow ktore geninitrd wymaga (blad mi jest znany ale niestety
osobiscie nie malem czasu go dokladnie analizowac).

Co do hasla root to prawdopodobnie tak jak wiekszosc (nie wylaczajac mnie
oczywiscie) zapomniales wykonac w chroot'cie passwd dla root'a i ustawic hasla.