install

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 20 Mar 2001, 13:34:06 CET

> # prowizorka [enter]
> ... "server"...
hm... ostatnim razem, gdy ja istalowalem pld to zaczynalo sie od jakiegos
selrpm i ten skrypcik uruchamial prowizorke/wuch-a...

> napisalem w nawiasie powod. a raczej rozwiazanie. a co to znaczy?
> ze jak wpisujesz "root" w lini login: i naciskasz enter w lini
> a Password i nie dostajesz sie do shella... boszeeee, trudno to
> tak zrozumiec??
w takim razie w dokumentacji brakuje informacji o tym, ze przed
zakonczeniem instalacji nalezy zmienic w chrootowanym srodowisku hasla
roota

> mylisz sie kolego. po pierwsze dlatego, ze geninitrd sie wywala przy
> probie interpretacji niektorych przypisan z /etc/rc.d/init.d/rc.functions
> ... tak wiec "tworzy sie" jest lekkim nadpowiedzeniem. sama dystrybucja
> pld nie daje mozliwosci "stworzenia" sobie initrd z ext2. :(
> ot tyle.
u mnie tez sie wywalil geninitrd, ale na jakims starszym iso, o ile dobrze
slyszalem juz jest to poprawione. Do tworzenia initrd poslugujemy sie
'geninitrd'. Plik konfiguracyjny jest w /etc/sysconfig/geninitrd i ja nie
mialem z tym narzedziem jeszcze *zadnych* problemow (a ext2 to chiba nawet
wrzuca domyslnie)...

> ... ale to przeciez i tak nie ma wiekszego znaczenia. da sie zaintalowac.
> (tylko troche dluzej to trwa...).
chyba jednak ma, poniewaz ja czasami daje qmplom do potestowania jakies
iso z pld i zdarzalo sie, ze proces instalacji byl dla niektorych powazna
zapora w testach pld. Stad utrzymanie dokumentacji pld w nalezytym
porzadku i samego obrazu iso jest krytyczne dla prawidlowego rozwoju
dystrybucji (i think so...)

pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'