gtktml

Wto, 20 Mar 2001, 21:52:22 CET

On Tue, 20 Mar 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:

> u kloczka to zdaje sie jest kwestia tego, ze gentocf jest ten sam od
> 0.5roku :>>

$ ls -la /home/ftp/stat/gentocf
-rwxrwxr-x    1 ftpadmin ftpadmin  1436676 Mar  2 12:44 /home/ftp/stat/gentocf

W tym wypadku chyba mozan to zignorować bo chyba mi się coś
przezajączkowało.

Kolejna sprawa. ISO img leżące na ftp przestały się juz mieścić na
pojedynczym CD (wszystkie .. SRPMS to już daawno temu).