gtktml

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Wto, 20 Mar 2001, 21:47:16 CET

On Mon, 19 Mar 2001, Paweł Kołodziej wrote:
> Hmmm... Do dziwne. To wygląda na buga w rpmlib'ie (którego masz tam
> rpm'a ?). Dało by sie wizolować maksymalnie mały zbiór pakietów na którym
> wychodzą takie kłai ? Może poprosto nie ma tam wpisanych Requires ?
> PS. na przyszłość było by fajnie aby listy na pld-dev-* w których jest
>     sugestia żebym coś zrobił, miały również Cc do mnie (raczej przeglądam
>     tą liste niż uważnie czytam, i czasem mógłbym przeoczyć taki list).
u kloczka to zdaje sie jest kwestia tego, ze gentocf jest ten sam od
0.5roku :>>

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...