Kernel 2.4, ide w modulach i HPT370 - ACPI jest do DUPY

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Czw, 22 Mar 2001, 18:38:29 CET

Witka Michal,

Thursday, March 22, 2001, 4:40:21 PM, you wrote:

> [...]

Power down to robi APMD panowie a ACPI to służy do tego że jak naciśniemy
przycisk POWER na obudowie to system sam automatycznie robi shutdown (w
sumie fajna rzecz, tylko zajmuje przerwanie) - to takie cos jak mają
laptopy ;>

Best regards,
 Marcin Chojnowski