Kernel 2.4, ide w modulach i HPT370 - ACPI jest do DUPY

Michal 'Orr' Daszkowski midas w signoff.com.pl
Czw, 22 Mar 2001, 18:29:14 CET

Dnia 22 mar 2001 o godz. 16:53:57 +0100,
Jan Rekorajski <baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl> napisal(a):

> Ciekawe czy komukolwiek działa WOL, bo u mnie też nie ;>

Działa ludziom. Wątek na pcol.sieci w ostatnim tygodniu. I jeden
znajomy testował i też mu działało. Tylko chyba lista sprzętu, na
którym to *naprawdę* działa jest stosunkowo krótka (w przeciwieństwie
do listy sprzętu, na którym to *powinno* działać zgodnie z opisem
producenta :/).

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |