install

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 20 Mar 2001, 22:56:12 CET

On Tue, Mar 20, 2001 at 10:48:16PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 20 Mar 2001, Lukas Dobrek wrote:
> [..]

> W obecnej sytuacji jest to możliwe. W sytuacji kiedy odpowiedni program po
> kolei wykonuje pewne czynności, a jedną z nich jest zapytanie o ustawienie
> hasła (i bez ustawienia tegoż przejście do następnego punku nie będzie
> możliwe) prawdopodobieństwo wystąpienia takiej sytuacji będzie bliskie
> zera.
Tylko ja powanie watpie w mozliwosc napisania WOGULE programu ktory moglby slozyc jako
installator i dawal by podobne mozliwosci jak bootkietka z wuchem. Nie wspominajac o latwosci
rozszerzani tych mozliwosci. Wiesz ile zajelo mi dodanie modulu z partedem do bootkietki:
10 minut. Potem malekith to poprwil:))). Jak Ci sie zdaje ile zajmie dodanie czegos takiego
do normalnego installatora? Tak wiec powiedz mi
czy musimy sie ograniczyc do mniejeszych mozliwosci zyskujac przytym tyle ze hasla
na roota nie zapminy ustawic ? Bo dla mnie to bez sensu.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik