install

Wto, 20 Mar 2001, 23:02:03 CET

On Tue, 20 Mar 2001, Lukas Dobrek wrote:
[..]

> Tylko ja powanie watpie w mozliwosc napisania WOGULE programu ktory
> moglby slozyc jako installator i dawal by podobne mozliwosci jak
> bootkietka z wuchem. Nie wspominajac o latwosci rozszerzani tych
> mozliwosci. Wiesz ile zajelo mi dodanie modulu z partedem do
> bootkietki: 10 minut. Potem malekith to poprwil:))). Jak Ci sie zdaje
> ile zajmie dodanie czegos takiego do normalnego installatora? Tak wiec
> powiedz mi czy musimy sie ograniczyc do mniejeszych mozliwosci
> zyskujac przytym tyle ze hasla na roota nie zapminy ustawic ? Bo dla
> mnie to bez sensu.

Chyba się niezrozumieliśmy. Jeżeli napiszesz skrypt, wyłaczysz mozliwość
jego przerwania przez ctrl-[zc], a w nim zawrzesz po kolei wywoływanie
odpowiednich narzędzi włącznie z wuchem pozostawiając przy tym nadal
możliwość wykonywanai czegokolweiek na innych konsolach to gdzie tu
widzisz jakieś sprzecznosci.
Chodzi o coś prostego co poprostu przeprowadzi przez szereg czynności
jakie typowo przy instalacji się wykonuje bez koniecznosci zerkania na
jakikolwiek dodatkowy dokument opisujacy co, jak i w jakiej kolejnosci
nalezy wykonać.