install

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 20 Mar 2001, 23:10:25 CET

On Tue, Mar 20, 2001 at 11:02:03PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 20 Mar 2001, Lukas Dobrek wrote:
> [..]
>
> Chyba się niezrozumieliśmy. Jeżeli napiszesz skrypt, wyłaczysz mozliwość
> jego przerwania przez ctrl-[zc], a w nim zawrzesz po kolei wywoływanie
> odpowiednich narzędzi włącznie z wuchem pozostawiając przy tym nadal
> możliwość wykonywanai czegokolweiek na innych konsolach to gdzie tu
> widzisz jakieś sprzecznosci.
> Chodzi o coś prostego co poprostu przeprowadzi przez szereg czynności
> jakie typowo przy instalacji się wykonuje bez koniecznosci zerkania na
> [...]
ok to teraz sie rozumiemy bo myslelem ze zwariowales ;))))
Zartuje oczywiscie takie cos daje w zasadzie automateusz.
Tylko jego rozwoj blokuje moje lenistwo i nie moznosc dokonczenia
rc-boot bo nie mam podreka zadnego PC. Zeby to pozadnie potestowac.

Przy okazji rc-boot jest w takim stanie ze z grubem wydaje sie ze
mozna go urzywac. Bylo by fajnie jak by go ktos potestowal zanim
go wlacze do dystrybucji. Ja go uzrzywam na notebooku i dziala.
Ale teraz mi akurat notebooka zabrali.

Pozdrawiam
Lukasz
--