Samba

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Śro, 21 Mar 2001, 10:52:32 CET

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "gawarim pa polski" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, March 21, 2001 10:39 AM
Subject: Re: Samba

> Zauważ, że jest to jednak do końca prawda, a to co proponujesz to jest
> danie do łapy użytkownikom tego jak mają się nazwać jednostki. Jeżeli nie
> jest to sieć prywatna to zaraz beziesz miał w nazwach burdel (nie mówiąc
> juz o tym, że w przypadku nawet sieci prywatnej gdzie nazwy typu dupa czy
> bardzie ostre nikogo nie muszą wcale razieć to i tak robi się burdel).
> Po za tym to jest kompletne odwrócenie tego do czego służy DHCP, bo
> normalnie to decyduje się na serwerze co jak ma być, a nie na kliencie.

Tego co mowisz nie neguje absolutnie ale to administrator musi podjac decyzje jak
chce to zrobic (ja tylko powiedzialem o istnieniu takiej mozliwosci co nie znaczy
ze ma jej uzywac). U mnie user nie ma mozliwosci zmieniac ustawien sieci na
stacjach WIN wiec jezeli chcesz zablokowac zmiany nazwy stanowiska to jest
to tez mozliwe.