install

Czw, 22 Mar 2001, 02:43:16 CET

On Wed, 21 Mar 2001, Dariusz Karolczak wrote:

> [...]

Nie rozumiem i to kompletnie. Nic Ciebie nie blokuje przed tym żeby
cokolwiek zmieniać.
Podałem co można i dlaczego nalezy zmieniać. Podałem także argumenty na
obalenie twierdzenia, że to co jest jest wystarczajace.
Czego Ci brak do tego zebyś mógł być pewnym, że możesz spokojnie działać w
sprawie zmienienia stanu obecnego i co Ci w tym przeszkadza ?