kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Czw, 22 Mar 2001, 09:36:11 CET

On Thu, 22 Mar 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Thu, Mar 22, 2001 at 09:26:45AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> update konfigów dla sparca i alphy (dla 2.4 też)

Dla sparc64 właśnie robię ale jeszcze testuję patcha do initrd który ankry
skompletował. Potem jeżeli mi to pójdzie i wreszcie wystartuje to zrobię
dla sparc. Konf do axp jest zrobiona i pakiety z kernelem leżą w
/test. Także na axp 2.2.18-15 można juz testować :)