kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 22 Mar 2001, 10:28:47 CET

On Thu, Mar 22, 2001 at 09:36:11AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dla sparc64 właśnie robię ale jeszcze testuję patcha do initrd który ankry
> skompletował. Potem jeżeli mi to pójdzie i wreszcie wystartuje to zrobię
> dla sparc. Konf do axp jest zrobiona i pakiety z kernelem leżą w
> /test. Także na axp 2.2.18-15 można juz testować :)

Co do initrd, bsp *powinno* działać, zarówno na sparcu, jak i
na alphie. Jak nie to prosze o info.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Q: What's the big deal about rm, I have been deleting stuff
   for years?  And never lost anything.. oops!
A: ...
	-- From the Frequently Unasked Questions

Khaddafi counter-intelligence Legion of Doom Semtex Serbian
genetic South Africa NSA Ortega Ortega Ortega security
Ft. Bragg Albanian security jihad Khaddafi SEAL Team 6
AK-47 quiche